امروزه ساخت سایت یکی از اساسی ترین اقدامات برای یک شرکت محسوب می شود.
طراحی سایت برای شرکت و داشتن یک سایت حرفه ای نه تنها بیانگر اعتبار بالای یک شرکت محسوب می شود بلکه در معرفی، تبلیغ و شناساندن فعالیتهای یک شرکت می تواند سهم بسزایی ایفا کند.

کدام روش را می شناسید که در عرض چند دقیقه کل فعالیتها و سرویسها یا محصولات شما را به هر شخصی در کل دنیا معرفی کند؟

از طریق ساخت سایت برای شرکت خود نه تنها در حقیقت یک شناسنامه آنلاین برای شرکت خود ایجاد می کنید بلکه می توانید به سفارش گیری نسبت به سرویسها یا محصولات خود از سراسر نقاط اقدام کنید.

از طرفی مکاتبان ایمیلی خود را بجای اینکه از طریق سرویسهای عمومی مثل یاهو یا جی میل انجام دهید از طریق ایمیل اختصاصی خود انجام میدهید (مثلا از این آدرس ایمیل در مقابل روبوت های اسپمر محافظت می شود. جهت مشاهده آن باید جاوااسکریپت فعال باشد.) این موضوع نه تنها جلو سوء استفاده های احتمالی از نام شرکت شما را می گیرد بلکه امنیت مکاتبات آنلاین شما را چندین برابر کرده و مخاطب ایمیلهای شما را مطمئن می سازد که ایمیلهای ارسالی از طرف خود شما می باشد (چرا که هر شخصی می تواند به اسم شرکت شما یا اسامی مشابه در سرویسهای رایگان ایمیل ایجاد نماید).

در عین حال هزینه خرید سایت نه تنها در مقابل هزینه های سایر روشهای تبلیغاتی مبلغ بسیار کمی است ولیکن بازده و وسعت تبلیغ از طریق وب سایت بسیار بیشتر از سایر ابزارهای تبلیغاتیست.
اجازه بدهید مقایسه مختصری داشته باشیم بین شیوه های سنتی تبلیغات با تبلیغات از طریق راه اندازی وب سایت:

تبلیغ از طریق ساخت سایت

  • هزینه های کمتر
  • در عرض چند دقیقه می توان محتوا را بروزرسانی کرد
  • ماندگاری طولانی
  • قابل دسترس در سراسر جهان
  • عدم محدودیت در حجم و محتوا
  • قابلیت نمایش متن، تصویر، فیلم و …
  • تعداد مخاطب نامحدود
  • امکان عضوگیری و ارسال سریع اخبار به اعضا

شیوه های تبلیغاتی رایج (چاپ تراکت، اطلاعیه، آگهی و …

  • هزینه های زیاد
  • محتوای ثابتی دارند و قابلیت بروز رسانی ندارند
  • ماندگاری کم
  • محدوده توزیع محدود
  • محدودیت حجم و محتوا
  • عدم قابلیت نمایش فیلم
  • تعداد مخاطب محدود
  • عدم امکان عضوگیری